Zmiana lub anulowanie rezerwacji

Plany się zmieniły? Oto jak zmienić termin lub anulować rezerwację.

Zmiana terminu

Jeśli musisz przełożyć wizytę, najlepiej skontaktuj się bezpośrednio z salonem.

  • Zadzwoń lub napisz do salonu
  • Uzgodnij nowy termin
  • Zadatek zostaje zachowany

Anulowanie

Musisz całkowicie zrezygnować? Sprawdź politykę zwrotów salonu.

  • Użyj linku w emailu potwierdzającym
  • Lub skontaktuj się z salonem
  • Zwrot zadatku zależy od terminu

Jak skontaktować się z salonem?

Telefon

Najszybsza opcja

Email

Odpowiedź w ciągu 24h

Link w emailu

Zarządzaj online

Ważne informacje

  • • Im wcześniej anulujesz, tym większa szansa na pełny zwrot zadatku
  • • Anulowanie w dniu wizyty zazwyczaj skutkuje utratą zadatku
  • • Zmiana terminu jest zazwyczaj bezpłatna
  • • Niestawienie się bez anulowania = utrata zadatku

Często zadawane pytania

Ile czasu przed wizytą mogę anulować rezerwację?
To zależy od polityki salonu. Zazwyczaj bezpłatne anulowanie jest możliwe do 24-48 godzin przed wizytą. Sprawdź szczegóły w emailu potwierdzającym.
Czy odzyskam zadatek po anulowaniu?
Zależy od polityki salonu i tego, jak wcześnie anulujesz. Przy anulowaniu z dużym wyprzedzeniem zazwyczaj otrzymasz pełny zwrot. Przy późnym anulowaniu zadatek może być zatrzymany.
Czy mogę zmienić termin zamiast anulować?
Tak, zmiana terminu jest często lepsza niż anulowanie. Skontaktuj się z salonem telefonicznie lub przez email aby uzgodnić nowy termin bez utraty zadatku.

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami jeśli masz problem z rezerwacją.

Kontakt